آیا قصد دارید یک مدرسه جزئیات خودرو باز کنید؟ ارائه خدمات شستشوی خودرو؟ یا قبلاً یک دستگاه کارواش بخار دارید، اما آب آن هدر می رود، سپس می خواهید آن را با یک دستگاه جدید جایگزین کنید؟ خوب، بهتر است تجهیزات ما را درک کنید. تمام لوازم جانبی به شدت مورد استفاده قرار می گیرند و طبق استاندارد قرار می گیرند. هر فرآیند مونتاژ به شدت کنترل می شود و ما به مرحله آزمایش محصول اهمیت زیادی می دهیم. شرکت زاگرس دستگاه کارواش بخار را با قیمت رقابتی برای مشتریان مربوطه ارائه می دهد. در عین حال، در هر روز تعطیل یا تاریخ دیگری، قیمت دستگاه کارواش بخار ارزان‌تر تعیین می‌شود و هدایای زیادی تقدیم می‌شود.

به عنوان سازنده دستگاه کارواش بخار با سالها تجربه تولید و ساخت، دستگاه کارواش نانو بخار لوکس A300 و تجهیزات کارواش نانو بخار B200 دو تجهیزات اصلی شستشوی خودرو شرکت زاگرس می باشد که این شرکت به صورت ویژه دستگاه کارواش بخار را ارائه می کند. با قیمت ترجیحی برای مدرسه جزئیات خودرو، کارواش، فروشگاه زیبایی خودرو و سایر مغازه ها یا شرکت ها. بخارشوی ماشین تجاری شرکت در بسیاری از کشورهای جهان مورد تایید مشتریان قرار گرفته است. برای مناطق خاص، مانند باربادوس، هائیتی، عراق، مالدیو، روسیه و غیره، ستون های مشتریان در وب سایت رسمی ما از نزدیک با ما همکاری می کنند. مشتریان در کره، ایتالیا، روسیه یا سایر مناطق نظرات بسیار خوبی در مورد ما دارند.
در مورد قیمت تجهیزات ما، چون اغلب فعالیت هایی انجام می دهیم، شدت تخفیف فعالیت های مختلف نیز متفاوت است. اگر می‌خواهید از قیمت فعلی دستگاه قیمت کارواش بخار ما مطلع شوید یا مطالب دیگری مانند آموزش، طراحی کارواش بخار تجاری را بدانید، می‌توانید از یک راه مناسب برای برقراری ارتباط با اطلاعات تماس خود مانند فیس‌بوک مسنجر برای مشاوره با ما استفاده کنید.