کارواش بخار هم از بخار داغ و هم از فشار استفاده می کند، بنابراین یکی از بهترین ابزارها برای ضدعفونی کردن ماشین است. این تجهیزات به اندازه کافی بخار داغ تولید می کند تا کثیفی های سفرهای جاده ای، چربی های مواد غذایی ریخته شده یا حتی گرد و غبار محیط بیرون را از بین ببرد. هر چیزی را می توان به طور کامل و به درستی تمیز کرد. استفاده از کارواش بخار داغ باعث می شود تا جایی که ماشین شما مرطوب است، اما خیس نمی شود.

هنگام استفاده از کارواش بخار برای شستشوی ماشین، چیزی که قطعا قابل توجه است فشاری است که استفاده می کند.
این فشار به اندازه کافی قوی است که می تواند عمیقا تمیز شود اما به اندازه کافی ملایم بر روی موتور، رنگ و فضای داخلی خودرو شما است. در مقایسه با سایر وسایل شستشوی ماشین که از آب و فشار بالا برای تمیز کردن ماشین استفاده می کنند، استفاده از کارواش بخار داغ به این معنی است که تمیز کردن کثیفی فقط به چند دستمال در حین اعمال بخار نیاز دارد. همچنین فشار به جریان جت نزدیک نیست. مثل دمنده برگ، یعنی می توانید دست برهنه خود را جلوی دستگاه قرار دهید و به دردتان نخورد!
آیا کارواش با بخار برای محیط زیست بهتر است؟
آره! هر کارواش فقط حدود 1 گالن آب مصرف می کند. کارواش‌های معمولی، در خانه یا رانندگی، حدود 20 تا 30 گالن آب در هر کارواش مصرف می‌کنند. چیزی که در مقایسه با تنها 1 گالن آب در هر کارواش، باور نکردنی است!
کجا می توانم مکانی برای شستشوی ماشینم با بخار پیدا کنم؟
کارواش بخار به مدت 10 سال است که با افتخار به جامعه خدمت می کند و همچنان با قدرت ادامه می دهد. برای مدتی، روش اصلی آنها برای تمیز کردن ماشین ها شست و شوی حرفه ای دستی بوده است، اما اضافه شدن یک بخارشوی روش تمیز کردن ماشین ها را تغییر می دهد.