روش های مرسوم برای تمیز کردن نمای بیرونی وسیله نقلیه مانند شستشوی تحت فشار یا شستن دستها به گالن و گالن آب نیاز دارد ، با این وجود هنوز برای تمیز کردن فضای داخلی به ابزار و وسایل جداگانه نیاز دارید. با کمبود گسترده آب امروز و قوانین سختگیرانه ، یا اگر به سادگی یک کارواش بخار را اداره می کنید و نمی توانید صدها گالن آب را با خود به محل کار بیاورید ، "کارواش بخار" به سرعت به استاندارد جدید برای کارواش و جزئیات هوشمند ، کارآمد و سودآور.

با استفاده از بخار "خشک" بخار تولید شده توسط کارواش بخار یک اپراتور مجرب می تواند نمای خارجی یک ماشین مسافری معمولی را با 1 گالن آب تمیز کند و می تواند این کار را در کمتر از 15 دقیقه انجام دهد (بدیهی است که نتایج شما ممکن است متفاوت باشد) 
شستشوی کارواش بخار نه تنها راهی برای صرفه جویی در مصرف آب و مقررات دور زدن است ، بلکه از آنجا که بخار بخار خشک" از مقدار کمی آب برای ایجاد اثرات ضدعفونی کننده بزرگ ، قوی استفاده می کند ، کارواش بخار را می توان در فضای داخلی نیز استفاده کرد. تن مواد شیمیایی گران قیمت و سمی را که استفاده می کنید جایگزین کنید. بنابراین با کارواش بخار ، می توانید نظافت بیرونی و داخلی را در هر مکان تلفن همراه ارائه دهید (این بدان معناست که می توانید خدمات مبتنی بر راحتی را با بهترین قیمت ارائه دهید) ، با صرفه جویی در وقت با استفاده از یک ابزار شستشو (که به معنی صرفه جویی در هزینه هر کار انجام شده) ، کاهش وابستگی شما به مواد شیمیایی و لوازم خاص و ارائه نتایج بهتر از آنچه می توانستید بدون کارواش بخار تولید کنید ، به شما این امکان را می داد تا خدمات سطح بالاتری را به مشتریان خود ارائه دهید و مشتریان مکرر را از همه آنها خارج کنید.