بسته به اینکه موتور شما چگونه کار می کند، هزینه ای بین 100 تا 400 دلار خواهد داشت. از آنجایی که این روش نسبتاً ارزان بود، ممکن است فرآیند تمیز کردن ساینده بالقوه طبق آخرین دستورالعمل ها مورد استفاده قرار نگیرد. خرابی موتور ممکن است به دلیل تخریب زودهنگام مواد باقی مانده در موتور شما باشد.

آیا می توانید موتور ماشین را با کارواش بخار تمیز کنید؟
موتور خودرو را می توان در طی فرآیند تمیز کردن با بخار به روشی ایمن و سازگار با محیط زیست تمیز کرد. اطمینان حاصل کنید که کثیفی کاملاً ذوب شده و منفجر شده است، در حالی که ابتدا همه کثیفی ها، روغن ها و سایر چربی ها کاملاً از سطح پاک می شوند.
آیا کارواش بخار برای خودروها ایمن است؟
رنگ و موم هر دو می توانند به طور موثر روی کارواش بخار استفاده شوند، که همه کاره ترین و همه کاره ترین سطح برای جزئیات است. چرخ ها، رینگ ها و بدنه را می توان به صورت حرفه ای با استفاده از کارواش بخار 220 ولتی به تنهایی یا پشت سر هم تمیز کرد. با شستن پارچه ها با آب و مواد شوینده می توانید لکه ها و بوها را از بین ببرید. تمیز کردن کفپوش ها و لکه های نمک.
آیا می توانید موتور خود را در کارواش بخار تمیز کنید؟
موتور با آب واکنش بدی نشان می دهد و قطعات الکتریکی شما نیز در خطر هستند. شما باید کیسه های پلاستیکی بپوشانید و مقداری نوار برق برای محکم کردن پلاستیک داشته باشید.