سیستم شستشوی ماشین کارواش بخار اکولوژیک انقلابی با طیف گسترده ای از کاربردها، تمیز کردن عمیق و ضدعفونی کامل با یک فناوری جدید و دلپذیر ارائه می شود. کارواش بخار خشک راه حلی برای صرفه جویی در مصرف آب و شستشوی خودرو دوستدار محیط زیست است. گرما همراه با فشار یک محلول تمیزکننده قدرتمند ایجاد می کند که کثیفی، کثیفی، روغن، قطران، فضولات پرندگان و شیره درختان را مانند هیچ چیز دیگری آب می کند. با یک سیستم موبایل انعطاف پذیر و سریع برای طیف وسیعی از برنامه ها در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

با تمیز کردن کارواش بخار هیچ محدودیتی در ابعاد وجود ندارد. تمیز کردن را می توان در اندازه و نوع وسیله نقلیه انجام داد، حتی آنهایی که برای کارواش های بخار معمولی مناسب نیستند. بخار همچنین نسبت به تمیز کردن با جت آب یا برس بسیار کمتر ساینده است و بنابراین برای اتومبیل های کلاسیک، لیمو لوکس، موتور سیکلت، دوچرخه و اسکوتر بدون ترس از آسیب دیدن قطعات ظریف مناسب است.
فروش کارواش بخار یک فناوری ایمن و کاربر پسند است و در صورت استفاده صحیح به رنگ خودرو آسیب نمی رساند. رنگ های ساخته شده برای خودروها در برابر آب و هوا بسیار مقاوم هستند و برای تحمل سرما و گرمای شدید ساخته شده اند. دمای کارواش بخار کار بر روی سطح ماشین به فاصله بین نوک نازل تفنگ بخار و سطح بستگی دارد.
اتومبیل های ما یکی از محبوب ترین چیزهای مادی در جهان هستند. خواه رانندگی در یک جاده شهرستانی تنها باشد، سفر به ساحل، یا صرفاً یک گردش کوتاه برای پیاده کردن بچه‌ها در تمرین فوتبال، داشتن ماشین به ما احساس آزادی می‌دهد توانایی گرفتن کلیدها، انگشت شست رادیو. و هر جا که خواستیم رانندگی کنیم.