x تبلیغات
فروش انواع کارواش های بخار

فروش کارواش بخار

 بسیار مهم است که قسمت بیرونی خودرو خود را با روکش دفاعی مجهز کنید تا شرایط خارق العاده زمستانی را تحمل کند. یک درزگیر رنگ (موم تولید شده) مجهز به پلیمرهایی است که می تواند خودرو شما را در برابر آب و نمک های خیابان محافظت کند.کارواش بخار نمک ، خاک ، آلودگی و برف هنگامی که ماشین شما با یک درزگیر رنگ مهندسی پوشانده شده باشد ، تمیز کردن آنها ساده تر است. علاوه بر این ، سیلانت ماشین شما را از خط و خش محافظت می کند و آسیب ناشی از اکسیداسیون را کاهش می دهد.

در طول زمستان به طور مداوم از فرش ها ، صندلی ها و تشک های کف مراقبت کنید. کارواش بخار از سرکه نیمه تصفیه شده و نصف آب برای از بین بردن لکه های نمک بر روی گره ها ، روکش ها و صندلی های کف استفاده کنید. از برس های محکم برای آرام کردن زمین از پوشش کف و روکش استفاده کنید.کارواش بخار برای از بین بردن کامل لکه های نمک چند جلسه تمیز کردن طول می کشد. لکه های نمک روی صندلی های پوست گوساله را می توان با استفاده از نرم کننده حاوی آلوئه از بین برد.
همانطور که سیلانت های دفاعی برای رنگ خودرو وجود دارد ، سیلانت های مخصوص چرخ های خودرو نیز وجود دارد. کارواش بخار سیلانت های لاستیکی دفاعی از اتصال گرد و غبار ترمز جلوگیری کرده و یخ و برف را از چسبیدن به ریل ها دور می کند. علاوه بر این ، پوشش های سرامیکی بر پایه نانو وجود دارد که می تواند چرخ ها را از نمک محافظت کند ، که با نتایج طولانی مدت همراه است. علاوه بر این ، از روش های خورنده ترکیبی منحصر به فرد برای دفع خاک ، خاک ترمز و تجمع از چرخ ها استفاده کنید. کارواش بخار سپس ، ما می توانیم به جای پاک کننده های خورنده از یک ماده اسیدی و اسیدی استفاده کنیم ، زیرا باعث ایجاد اکسیداسیون در آجرهای آلیاژی شده می شوند که با روکش های شفاف به چرخ ها آسیب می رسانند.
برای خرید کارواش بخار وارد لینک اصلی ما شوید.

 

 

کاربرد کارواش بخار در شستشوی اتومبیل

 شهر آب و هوای عالی با چشم انداز شگفت انگیز واقعاً مکان مناسبی برای زندگی است. اما وقتی صحبت از مراقبت از خودرو به میان می آید ، کمی رقت انگیز می شود. کارواش بخار فقط به این دلیل که شهر در گوشه دریا واقع شده است ، جاده پر از نمک جاده است که می تواند مستقیماً به ظاهر و احساس عشق شما آسیب برساند. برای محافظت از خودرو در برابر همه آلودگی های خارجی و افزایش دوام به خودرو ، همیشه ترجیح دهید روی جزئیات خودرو سرمایه گذاری کنید.

در طول فصل زمستان ، اتومبیل ها و سایر خودروها از شرایط بی رحم ترین و بی رحم ترین هستند. کارواش بخار گرد و غبار ، آلودگی ، نمک و نمک جاده ای که در این فصل به وجود می آید می تواند ویرانی هایی را در بیرون خودرو ایجاد کند. پایان سطح رنگ آسیب دیده فقط جذاب و شگفت انگیز نیست ، اما می تواند ارزش خودرو را در صورت نیاز به فروش یا تعویض آن کاهش دهد. 
متخصصان پیشنهاد می کنند که هر یک از صاحبان خودرو تکنیک هایی را اجرا کنند که می تواند از آسیب لاستیک ، لبه ، رنگ بیرونی و آسیب به بدن و زنگ زیر کابین جلوگیری کند.کارواش بخار جزئیات خودرو در چنای ایده آل ترین روش برای اطمینان از خودروهای ما در زمستان است. به غیر از اطمینان از خودرو ، پتانسیل خودرو را افزایش داده و ارزش آن را مشخص می کند. 
نکته مفید در مورد جزئیات این است که هر صاحب خودرو می تواند آن را مستقل از دیگران انجام دهد یا از متخصص برای انجام آن استفاده کند.کارواش بخار در اینجا پنج نکته موثر برای مراقبت از عشق در فصل زمستان آورده شده است.
این بسیار مهم است که ما در طول فصل زمستان به طور مداوم ماشین های خود را نسبت به زمان های دیگر شستشو می دهیم. این به این دلیل است که روز تعطیل و درشتی با نمک جاده باعث زنگ زدگی خودروها می شود.کارواش بخار علاوه بر این ، نمک فوراً فاسد شده و به سیلانت های اعمال شده در خارج آسیب می رساند. علاوه بر این ، ماشین را با دست شستشو دهید و با یک سمپاش فشار قوی شستشو دهید تا تمام درشتی و برف از بین برود. زیراندازها ، محافظ ها ، چاه های چرخ و دیگر قسمت هایی که دسترسی به آنها دشوار است را در مناطقی که احتمالاً زنگ می زنند تمیز کنید. صاحبان خودرو می توانند از آب گرم و دستمال شستشو برای نمک زدایی و تخلیه نمک و خاک استفاده کنند.
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد